COMPLAINT PROCEDURE FOR TRUCK INCIDENT MANAGEMENT 2023
Article 1 Complaints
Article 2 Inadmissibility of the complainant
1. A complainant is inadmissible if:
a. the requirements stated in Article 1 have not been met;
b. the complaint has already been processed elsewhere;
c. the complaint is (partly) the subject of a judicial procedure.
Article 3 Deadlines
Article 4. Research
They can each be assisted by one person.
A business report is made of what was transacted at the hearing.
Article 5. Assessment
Article 6. Reporting
This overview includes the nature of the complaints received and handled in the previous year, the phase of treatment at the end of the previous year and the decisions taken on the complaints.
Article 7. Appeal
Article 8. Confidentiality
Article 9. Final provision
Adopted October 17, 2023
Chairman of the Board of the Incident Management Truck Foundation,
Mr. E. Slump
Back to complaint page
Over ons Voor bergers Thema's Op de hoogte Documenten Contact
STIMVA Papendorpseweg 101, Utrecht Tel: 088-797 3650 Of e-mail ons
Disclaimer: De informatie op deze website wordt met grote zorg samengesteld en gepresenteerd. Toch kan het voorkomen dat er iets niet klopt. We kunnen de informatie dan direct wijzigen, zonder dit eerst aan te kondigen. STIMVA is bovendien niet aansprakelijk voor elke vorm van schade die ontstaat door deze website te bezoeken.
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.